My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 14. oktober 2010

A night in the company of an icon

Jeg tilhører en af de noget sindsforvirret mennesker der i forbindelse med årets Roskilde Festival valgte at forlade festivalen inden Prince koncerten søndag aften.
Jeg har siden anmeldelserne af koncerten kom ud ærgret mig gul, blå og orange af ærgerelse over at jeg tog dette valg, for nøøøjjjj hvor manden åbenbart gav den gas.

Derfor kunne jeg slet heller ikke for armene ned da det for få uger siden blev annonceret at Prince endnu engang gæster Danmark - nærmere bestemt 20. oktober 2010.

Da billetterne 29. september blev sat i salg sad jeg panisk foran skærmen og prøvede at undertrykke min irritation over at Billetnet på ingen måde ville fungere, mens mine to undervisere forsøgte at gennemføre deres forelæsning for de cirka 100 andre studerende i lokalet omkring mig.

Det var dog netop en af disse studerende der reddede mig, hun havde nemlig en utrolig kæreste der kunne gribe røret og tålmodigt sidde i telefonkø i mere end 10 minutter, for endelig at komme igennem og skaffe sig selv og mig to billetter hver. Heldigt for os for billetterne til koncerten i København blev udsolgt på under 40 minutter.

Den 20. oktober står den således på flere timers fest, når det kæmpe (eller faktisk lille bitte) ikon rammer Forum.
Min søster og jeg skal skråle Purple Rain og 1999 som om vi aldrig har bestilt andet. Jeg er allerede gået i øveren med Prince Ultimate på repeat i den lille hule.



Prince are playing in Denmark on October 20th. I was lucky to get two tickets and is now looking forward to a night in the company of an icon. 


Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails