My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 1. juli 2010

Bachelor med manér


Begge damer blev som tidligere nævnt bachelorer i tirsdags, og selvom jeg egentlig ikke havde tænkt, at det var noget særligt (går jo direkte videre med kandidat efter sommerferien), så var det alligevel skønt at mine søde forældre synes at det skulle fejres lidt. Det betød, at jeg blev modtaget hjemme hos mine forældre med jordbærkager, en stor buket smukke bonderoser, champagne og chokolade! 




Om aftenen spiste vi middag på MASH med store, møre bøffer, masser af bernaise og hjemmelavede fritter - mums! Det var super lækkert kød - virkelig mørt og saftigt. Er ellers ikke det store kødmenneske, med en lækker mør og rød bøf går jeg ikke af vejen for. En tur på MASH kan absolut anbefales!



Frk. L  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails