My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 22. juli 2010

Rain rain go away

Her sidder jeg så på arbejde, totalt gennemblødt af den sommerbyge der lige valgte at vise sig fra himlen i de 10 minutter der tager for mig at cykle hjemmefra og til stationen, hmpf (I kender godt det gamle Anders And lydsprog ik'?).

Nå men i hvert fald er jeg tilbage på arbejde og ser frem til et par lidt hektiske dage. Er nemlig i gang med at bygge mig et større fort af flyttekasser der hjemme - et fort som skal flyttes til min nye lejligheder i den nærmeste fremtid. Derfor har jeg lidt pres påi forhold til tiden og der kommer måske nok til at være en smule stille her fra i en kort periode, men frygt ej der kommer masser af billeder fra min ferie i det fortryllende Sverige hurtigst muligt.

God regnvejrs formiddag til alle, håber at det bliver bedre snart.

The blog might be a little quiet in a short while, because I have to use the next couple of days with my head buried in moving boxes. But have no fear their will be pictures and stories form my vacation in Sweden soon.

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails