My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 20. juli 2010

Leaving on a Jet Plane

I morgen tager jeg til USA - og ihh hvor jeg dog glæder mig! Vi starter i San Francisco, tager et smut forbi Napa Vally, ned af kysten til LA, et kort visit til Vegas og til sidst går turen til NY.
Jeg har naturligvis sparet op til turen længe - og har også nogle lækkerier i kikkerten. Håber på at kunne vise jer det hele (krydser fingre for at jeg i hvert fald finder nogle af tingene) når jeg kommer hjem igen. 

Jeg er ikke helt sikker på om jeg får adgang til net derovre, så jeg overlader trygt bloggen til frk. N, som nok skal tage sig godt af det hele. Håber I alle vil nyde de næste par uger - see you on the other side! Og så må I endelig nyde John Denver og hans fantastiske sang (og en fantastisk grydeklip + hinkesten).





I’m leaving on a jet plane – going to the States tomorrow morning! So see you on the other side and enjoy this great song by John Denver!


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails