My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 4. juli 2010

Så går turen i sommerhus

Og det betyder at man skal pakke. Er ikke en stor fan, for jeg falder altid i en af yderlighederne - enten har jeg alt, alt, alt for meget med, og når ikke at få halvdelen brugt (til gengæld får man rygskader af at bære kufferten), eller også går jeg minimalistisk til værks, og prøver at være et af de mennesker, der med 3 sæt tøj kan klare sig igennem 14 dages storbyferie - og vel og mærket se super cool og velklædt ud samtidig. Det kan jeg så IKKE! Ender i de tilfælde altid med at fryse/have det alt for varmt, mangle alt hvad der hedder accessories, og møde op i de helt forkerte outfits, som på ingen måde passer til anledningen. Så det er jeg gået væk fra igen!

Har prøvet at begrænse mig, men da det hele skulle i tasken, kunne jeg alligevel godt se at det måske ikke var gået helt efter forventningen. Men jeg prøver...


Shorts - vejret bliver jo FANTASTISK!



Kjoler som er perfekte over en bikini, når man skal hente is



Tørklæder skal der til - jeg fryser altid, så et tørklæde kan jeg ikke undvære



De to nye halskæder og enkle hoops



Det fylder alligevel en del når det hele skal i tasken... men jeg prøvede i det mindste



Vasketøjsposen er super parktisk til at holde styr på rent og beskidt tøj (det er egentlig bare en almindelig pose fra moshi moshi, men den er perfekt til formålet)




Nu tager frk. N over, og kan forhåbentlig fortælle om en masse dejlige oplevelse på Roskilde. Den næste uge skal jeg bare ligge i solen og læse ...og drikke rødvin - masser af rødvin!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails