My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 8. juli 2010

Flower power

Puha har haft lidt travlt de sidste par dage, for bedst som jeg gik og troede at nu havde jeg jo ferie, ja så skulle jeg jo også lige på arbejde.
Efter et par hårde varme dage på kontoret, søgte jeg derfor tilflugt i barndomhjemmet i går aftes til jordbær, fodbold og tøj vask.

Dagen i dag har jeg tilbragt med min mor og søster på en lille shoppetur i Københavns gader. Mere om resultatet her af i morgen.

Her får I lige nogle billeder af min mors fantastisk blomster - inspireret af Emilys indlæg om sin mors blomster, fik jeg en lyst til også at dokumentere den fantastiske have som min mor har fået stablet på benene. Ikke bare udendørs men også indendørs har hun fyldt det lille hjem med blomster. 
Der er mange flere hvor de kommer fra, men her et udsnit af de fantastiske roser og andet godt.























































































I got inspired by Emily and her post about the flowers in her mothers house so here is a couple of pictures of the beautiful flowers in my mothers garden and house. 

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails