My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 2. juli 2010

New in: Udsalgsfund fra moshi moshi

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at tage et smut forbi moshi moshi og deres dragende udsalgsskilte. Normalt ville jeg storme derhen en af de første dage, men i år har jeg simpelthen haft så travlt med bachelor og arbejde, at jeg slet ikke har nået det. Men man har åbenbart alligevel lov til at være heldig, for jeg fandt den fineste silketop fra Daisy (som jeg allerede har kigget på flere gange) til -50% i moshi moshi mind, og en super cool halskæde (også -50%) i moshi moshi. Derudover fandt jeg dem smukkeste silkekjole fra Acne, som jeg har ledt efter i måndesvis, men den har været umulig at opdrive i min størrelse. Og så hang den bare lige der foran mig og endda til -50%! I må få billeder af kjolen senere, men lige nu får I bileder af den fine top + halskæde.

Er der andre derude (som ikke er på Roskilde - føles næsten som undertegnede er den eneste tilbage i Kbh.?) som har gjort nogle udsalgskup?


Fin top + halskæden



Så lækkert mønster!




Lidt nærbilleder af det cool vedhæng



Så rå - I love!




Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails