My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 6. juli 2010

Team Edward vs. Team Jacob - The Twilight saga: Eclipse

Efter en uge med urinstøv og teltevarme øl, fik jeg i går endelig sovet længe (første gang i min sommerferie vel og mærke) og ellers slappet af med absolut ingen ting, andet end et besøg hos min kære søster og så ellers en tur i biffen for at følge den evigt romantiske og "spændende" (man har vel læst bøgerne til ende) kamp mellem ingen ringere end nyeretids først og anden elsker Edward og Jacob.

Jeg har længe kæmpet en indre kamp med mig selv om hvem jeg egentlig i bund og grund holder med når det gælder de to heltes kamp om klodsede og kiksede Bellas hjerte, men i går blev jeg nu alligvel overbevist om at det er Edward der er min favorit.

Robert Pattinson vinder simpelthen ens (ung)pige hjerte med sin generte skæve smil og sit hidsige temperament når han kæmper om Bellas gunst og ikke mindst dyd.
Han siger bare alle de rigtige ting, hvilket også klart blev bevist da salens store antal af teenagere sukkede og skreg sig igennem filmen, mens jeg forsøgte at holde mig bare lidt tilbage (det er godt nok lidt svært ind i mellem).

Har du hang til episk teenage kærlighed og drama så kan jeg klar anbefale filmen.


Sender teenagekys til Robert Pattinson - det er evig kærlighed 



I saw the third movie in the Twilight Saga last night and I am sure now - Edward is my favorite, I do love him. If you love great epic teenage love, then you have to go and see this movie.

Frk. N

1 kommentar:

  1. Yes, allow yourself to free your inner teenage girl for a night.

    Swoooon! Sigh....

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails