My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 9. juli 2010

Farver


Som jeg lovede får I lige lidt mere om min shoppetur i går.

Som jeg tidligere har nævnt er jeg bidt af en gal hæklenål og har derfor brugt en del tid i garnforretninger efterhånden.
Ved godt at jeg lyder som om at jeg er cirka 50 år ældre end min reelle alder når jeg skriver det her indlæg, men jeg mener bestemt at hele DIY tendensen også må tælle produktionen af hjemmehæklede tæpper og så skal det også siges at det er utrolig hyggeligt at have noget at sysle med ind i mellem.

Men altså det jeg vel egentlig ville frem til var at jeg i går stak næsen forbi garnforretningen Uldstedet i Fiolstræde, i selskab med min mor og søster.
Jeg elsker garnforretninger fordi de er fyldt med lækkert blødt garn i alskens farver og derfor emmer de også af varme og hygge og liv.

Hos Uldstedet forsynede jeg mig med et par ekstra nøgler garn til mit tæppe plus tre nøgler uldgarn til min lille niece i fødselsdaggave.
Efter at jeg fornylig i sommerhuset satte hende i gang med at hækle en lille grydelap, blev hun fuldstændig bidt af det, og har derfor ønsket sig garn og hæklenål i fødselsdagsgave, et ønske som jeg som faster ikke kan lade passere forbi.

Jeg har altid svært ved at beslutte mig mellem alle de fine farver når jeg skal starte et nyt projekt, og selvom jeg nu har været cirka tre år om at lave mit tæppe så har jeg allerede nye fine kombinationer i tankerne til det næste.




I love to crochet and as a part of the hobby I visit a lot of yarn shops. These pictures is from the tiny shop called Uldstedet in Copenhagen. I know that I sound as if I were 70 years old, but I believe that the DIY wave also makes room for more old school projects like a crocheted blanket. 
I love all the colors and the soft yarn, and it is all ways hard to decide between the different color combinations.

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails