My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 30. juli 2010

Sommerhus part 2 - the flee market

Mens jeg stadig prøver at få styr på flytterodet får I her lidt mere fra min sommerhustur.

Lørdagen blev nemlig brugt på et af Sveriges mange kramermarkeder eller loppis som de selv kalder det. 

Jeg var desværre lidt af en nød og glemte mit kamera på turen (total amatørfejl I know), så kunne ikke tag billeder af de mange fantastisk ting og sager som blev solgt i de små boder, eller af de mange sære typer der kommer på sådan et marked.

Der er noget fascinerende i at gå rundt og observere de gamle damer der kan kræjle en hver nipsgenstand ned til halvpris, eller de gamle gutter med deres cowboyhatte og rævehaler i bæltet. 

Nå men jeg fik da også selv fingerne i et par antikke ting, og med den lave svenske krone så var det endda til en god pris.

Jeg fik mig en meget fin herre hat, som allerede er blevet taget i brug indtil flere gange, og så en fin vase som jeg nærmest fik smidt i nakken til sølle 15 svenske kroner. 



   


























Den fine vase med friske blomster fra skoven og min hat som jeg skal gå med hele efteråret.


























I went to a classical Swedish flee market on the hunt for great antic treasures. I forgot my camera on the trip but here is some pictures of my new hat and vase, that I found on the market. I got both for under a 100 d.kr. so I feel very lucky.


Frk. N   







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails