My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 18. juli 2010

En træt dame...

...er jeg. Er lige kommet hjem efter en 11 timer lang vagt, og orker simpelthen intet andet end at flade ud på sofaen og se film - så det bliver lidt tyndt i dag på bloggen. Sorry - men jeg kan også se at rigtig mange af jer derude er ude og nyde sommeren, så til jer få der stadig befinder sig hjemme og i nærheden af en computer, anbefaler jeg at følge mit eksempel (eller måske endda gå ud og nyde det gode vejr, hvis I ikke er lige så udmattede som mig).

En træt dame i arbejdsoutfit: Træningsbukser fra Newline, top fra Won Hundred, halskæde fra Moshi Moshi og tørklæde fra Nué.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails