My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 10. juli 2010

The sound of summer

Hvert år dukker der sange op som jeg kan høre igen og igen og som passer perfekt til netop denne sommers stemning.

I løbet af de sidste par dage har dette års sommersoundtrack efterhånden vist sig, og her er derfor en top fem over sange som jeg er sikker på vil følge mig hele sommeren.

Daryl Hall & John Oates: You Make My Dreams
Hvorfor: Fordi den minder mig om 500 days of Summer og får mig til at smile og synge med.


Luther Vandross: Never too much
Hvorfor: Elsker at spille luft synthersizer og det kan man virkelig til dette nummer.


Paul Simon: You can call me Al
Hvorfor: Lugter bare langt væk af sommer.


The Carpenters: Top the world
Hvorfor: Kan man være andet end on the top of the world i dette skønne vejr.


Prince: 1999
Hvorfor: Fordi man altid bør fest som om det var 1999 og verden kunne gå under i morgen


Generelt kan jeg godt se at der er noget af et mønster i mine sang preferencer i forhold til tidsalder, men jeg må vel bare sige at sen 70'erne og start 80'erne bare var tiden for stor musik.

Hvad er jeres sommersoundtrack?

Every summer I fall in love with some special songs that follows me all through the summertime and becomes my summer soundtrack. 
This is a top five of this summer - I know I have a weakness for the late 70's and the early 80's.
What is your summer soundtrack?


Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails