My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 5. juli 2010

Roskilde!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hjemme igen, meget træt, meget beskidt, meget lykkelig:)
Sådan havde jeg det da jeg i går vendte hjem fra dette års Roskilde Festival, der som altid har stået på masser af glade mennesker, fantastiske koncerter og kolde (okay en del telt varme) øl.

Var så flad i går at jeg måtte pakke mit happengut og vende snuden hjem ad inden koncerterne gik i gang. Vil da i den sammenhæng lige takke de dejlige polakere der boede i min nabolejr, for at feste døgnet rundt med vanvidshøjtalere og kanonslag -  med tre timers søvn i døgnet i fire dage, så er man drænet for energi søndag:(

Nå men brok til side, festivalen var fantastisk. Vil lade de nedenstående billeder fortælle min festivalhistorie fra i år:)

Årets festival armbånd - meget delte meninger om farverne, men jeg var faktisk meget godt tilfreds, har klart set dem værre. 

Verdens smukkest scene, er vildt med konstruktionen og silhuetten. 

Dizzy Mizz Lizzy var absolut et af årets højdepunkter for mig, det var fantastisk at synge med så mange mennesker og fælde en lille afskedståre. 

Pallietshorts, stribede t-shirt fra H&M og Convers sko - en ægte Roskilde uniform.

Det her siger vidst sig selv. 

Lejrhygge

Gin&tonic og festival avis

Roskilde a la carte

H&M t-shirt og mors gamle bukser - Roskilde uniform numero 2

Fest med The Asteroids Galaxy Tour 


Muse når det er bedst

Koncert kærlighed 

This years Roskilde Festival was the most beautiful festival ever (I say that every year). I let the pictures tell my Roskilde story. 

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails