My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 1. juli 2010

Beroligende ord til alle de "almindelige" festivalgængere på Roskilde

Personligt har jeg aldrig været på Roskilde, men har planer om, at jeg vist bliver nødt til at prøve det mindst én gang! Synes egentlig at alle koncerterne, øl i solen og masser af sjov lyder virkelig tillokkende, men det med ikke at have adgang til ordentligt toilet og bad lyder knap så lækkert. Havde hørt noget om, at man skulle have fat i mediebilletter for at overleve på Roskilde, men efter at have læst denne underholdende artikel, er jeg alligevel ikke så sikker...!?

Bliver jo nok nødt til at tage mig sammen - og både søsser og frk. N har lovet at tage sig godt af en Roskildejomfru som mig ;)




Lige et lille tip til alle dem på Roskilde (og alle de andre, som nyder solen andre steder i verden) - hvis (når) man, på trods af masser af solcreme og ingen sol mellem kl. 12 og 15, alligevel skulle være så uheldig at blive rød, kan jeg anbefale økologisk E-vitamin olie fra Urtegaarden. Det er et fantastisk vidundermiddel, som kan bruges til stort set alt. Jeg bruger det altid som aftersun, og især hvis man er blevet lidt rød. Derudover er det altså og super som natcreme (meget tyndt lag), og giver huden masser af fugt. Og så er det endda virkelig billigt! 100ml koster 45,- og olien er virkelig drøj i brug.






Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails