My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 27. juli 2010

Home sweet home


Her får I det først indlæg nogensinde fra min nye lejlighed - I går flyttede jeg nemlig ind i mit nye hjem, en fin lille 1. værelses lejlighed som er helt min egne. 
Jeg har som nævnt boet på kollegie ind til nu og været meget glad for det, men da jeg fik mulighed for at få noget der var mit eget så kunne jeg ikke sige nej.

Så her sidder jeg altså, mellem et væld af flyttekasser. Troede ikke at jeg havde så mange ting, men det er alligevel endt med 17 kasser og 6 sække med tøj alene fra mit kollegieværelse plus et par kasser fra mine forældre af.

Kasser fyldt med arvegods som tallerkener og glas og kasser med bøger, lamper, sko, dvd'er, flere sko og flere bøger.

Puha det kommer til at tage lang tid at pakke ud, men ihhh glæder mig nu alligevel helt. 

Lige nu kan jeg høre mine naboer i bygningen spille iransk musik og solen står ind af min lille altandør (ja for sådan en har jeg faktisk også:) ) og det er skønt.

Jeg lover at der ikke vil være så stille mere på bloggen og at I nok skal få mange flere historier fra mit lille nye hjem.

Rigtig god dag.

Finally the day for moving came. Yesterday me and my boyfriend plus Frk. L's boyfriend dragged around 19 boxes from my home at the dorm to my new tiny apartment. It is mine all alone and I am so happy, can't wait to decorate it just the way I like. 

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails